hannandreasen.blogg.se

Följ med på min resa till Sydkorea!

Midterms och stress

Publicerad 2018-11-01 13:42:00 i Allmänt,

Den här veckan alltså 😤 
 
Nu är midterm-proven färdiga och det är en obeskrivlig lättnad, samtidigt som vetskapen om att det bara är ungefär en månad kvar till finals ligger och gror inågonstans i hjärnan😵
 För att göra saker och ting ännu bättre så har både jag och Simon åkt på förkylning. Det enda jag hoppas på nu är att den blir så kortvarig som möjligt. Då slipper jag behöva skämmas över att hosta och snörvla som en gammal gubbe under lektionstid.
Igår flög Simon tillbaka till Sverige. Han kommer tillbaka redan på måndag, och har förhoppningsvis med sig min nybeställda mobiltelefon och godis i MASSOR😍 Eftersom att han var borta under hela provskrivningen gav läraren besked om att han den här terminen inte har möjlighet att bli godkänd, utan måste läsa om nivå 2. Meeen det hade han kanske behövt ändå med tanke på att jag precis klarade mig vidare. We'll need to study!!
 
Här kommer två random bilder från förrförra helgen i Hongdae. Både jag och Rei slog personligt rekord i basket efter att vi snubblat på en super avantgarde spelning~
Vanligtvis får vi (alla jag spelat med) strax under 150p. huehuehuehue
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela